معماری Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

کف اتاق‌های مدرن که معمولاً به کمک تکنولوژی‌های امروزی دچار تحولات گسترده شده است، به سیستم‌های گرمایشی مجهز شده که همین موضع باعث می‌شود امکان بهره مندی از فرش‌ها به حداقل برسد.

هرچه فضا خلوت‌تر و ساده‌تر باشد با سبک مدرن تطابق بیشتری دارد.

هر چند کشورهای با اصالت و متمدن سعی کرده‌اند تا کمتر به این مورد تن در دهند و یا آن را با ساختار فرهنگی و اجتماعی خود سازگارتر سازند.

به‌طور مثال استفاده از خط‌های خمیده در سبک امروزی یکی از تحولات آن است.

در این سبک‌ها پرده‌ها وارد گود شده و نقش خود را برای تکمیل پنجره‌ها شروع به بازی می‌کنند. پرده‌های چنین پنجره‌هایی نیز از سیستم‌های مدرن کمک می‌گیرند و کمتر کسی است که پرده‌های عادی و نرمال در دکوراسیون به سبک مدرن استفاده کند.

چه رنگ هایی با هم ست می شوند؟ انواع ترکیب رنگها برای خانه

چه دوست داشته باشید چه نه سبک ویکتوریایی خوش‌طرح، درجه‌یک و به‌طور تعجب‌آوری به‌آسانی قابل‌دستیابی است.

از دیوارها که گذر کردیم نوبت به کف نشیمن و اتاق پذیرایی می‌رسد. این قسمت نیز در پدید آمدن یک فضای مدرن نقش مهمی را بازی می‌کند. به طوری که شاید اگر در فضایی قرار بگیرید که همه اصول مدرن بودن از بالا تا کف رعایت شده، اما کفپوش و ابزارهای آن درست به کار گرفته نشده باشند، حس نقص و عدم تکامل در محیط شما را مجاب نخواهد کرد که از این فضا با نام یک نشیمن مدرن نام ببرید.

حتماً پس از آشنایی با سبک‌های طراحی داخلی انتقالی و مشاهده‌ی تصویر بالا این پرسش پیش می‌آید که تفاوت میان طراحی داخلی انتقالی و سنتی در چیست؟

به‌عنوان‌مثال کاناپه‌های پر سفید، چوب رنگ‌آمیزی شده‌ی کهنه‌نما شده و عوامل درخشان مزین مانند آینه‌ی فرانسوی طلایی را در نظر بگیرید.

برای رنگ‌های برجسته همیشه از پالت رنگ سبز متمایل به آبی، سفید و فیروزه‌ای استفاده کنید.

در تصویر بالا ترکیبی از مبلمان منحصربه‌فرد و به سبک‌دست ساز، آویزهایی باسیم‌های به سبک صنعتی و صندلی‌های چرم خاصی را مشاهده می‌نماییم.

سبک بوهو به خود بیانگری وابستگی زیادی ????????? ???? ??? ??? دارد بنابراین احتمالاً بخواهید یک کاردستی را اضافه کنید.

دیوارها در دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌های را باید داشته باشند؟

Report this wiki page